Gdy dojechaliśmy do Berlina, to nie czekaliśmy tylko wyruszaliśmy na miasto ponieważ mielismy tylko 1 dzien na zwiedzanire.

W 1 kolejności wyruszyliśmy zobaczyć Mur Berliński a raczej jego pozostałości który dzielił kiedyś Berlin na cześć wschodnia i zachodnia. Dalej przez miasto zobaczyliśmy pomniki pomordowanych Żydów , to kamienne nagrobki ustawione tak ze wyglądają jak labirynt. Po drodze do następnej atrakcji oczywiście napotkaliśmy pomniki z Misiami które są akcją: United Buddy bears a ich hasłem jest slogan:

Powinniśmy się lepiej poznać, aby ułatwić wzajemne zrozumienie, bardziej sobie ufać i lepiej żyć ze sobą„-  wersja z oficjalnej strony.

Katedra Berlińska

W Nastepnej kolejnośći poszlismy zobaczyć Katedre Berlinska która jest jedna z największych swiatyn w Berlinie.  Zaimponowal nam ten budenek bardziej od srodka ponieważ ta swiatania posiada ołtarz który jest wykonany z białego marmuru oraz posiadaja krypte z 94 sarkofagami członkostwa dynastii.

Brama Branderburska

Bardzo chcieliśmy zobaczyć słynną Bramę Brandenburską która jest symbolem zjednoczenia Niemiec. Jest ona wysoka na 26 metrów i wsparta na sześciu kolumnach. Na szczycie bramy jest umieszczony posag który kieruje kwadrygę do miasta.

Niemcy

I na tym etapie skonczylismy naszą podróż po Berlinie. Wieczor spędziliśmy nocnym pociągiem do fridrischafen. Nad Ranem dotarliśmy do Fridrischafen. Gdzie od razu wyruszaliśmy nad jezioro Bodeńskie które jest jednym z największych jezior w środkowej Europie mało myśląc od razu wykapalismy się w jeziorze Bodenskim by podziwiać piękne widoki Alpejskich gór i czekaliśmy na otwarcie muzeum Zeppelina. W muzeum, dostrzegliśmy  wiele ciekawych rzeczy oraz zabytkow a najbardziej nam się podobal sterowiec który pomógł nam się przenieść do dawnych czasów.  I to by było na tyle z naszej wycieczki w Niemczech.